YogiTea och Sjukdom

          image33
          Jag älskar YogiTea, klart man mår lite bättre...


Vilken dag, upp vid halv sju, må jättedåligt, efter en sväng på toaletten tänker jag att, om jag inte äter något mer finns det inget mer som kan komma upp och åker till jobbet. Bra där Amanda, mår lite sämre för varje meter som susar iväg utanför fönstret. Väl uppe på skolan trycker jag i mig en superalvedon och litervis med vatten. Plågar mig igenom en och en halv timmes modellande och snubblar iväg till bussen. Jaha, då var det bara lunchen kvar. Ska fotografera bröllop den 17 maj och idag skulle jag möta upp med bruden om lite mer detaljer.
      Köpte mig en bok på pressbyrån men kunde inte läsa den för att jag mådde så illa och stirrade ut genom fönstret och hoppades att tåget skulle vara framme snabbare om jag bara önskade tillräckligt starkt.
Det satt en nyckelpiga på fönstret.
      Väl i Jönköping skulle vi ses på Chili Thai, yay, buffé, yay. Sagt och gjort.
      Hemma äntligen vid kvart över två ungefär, slänger mig i sängen och sover fyra timmar. Nu mår jag lite bättre men har lovat bort mig på fest ikväll och spelning i morgon som jag inte har biljett till. Suck...

Kommentarer
Postat av: hyylkorv

men imorgon blir ju bästa kvällen på väldigt länge med spelning och förmodligen fyra av världens bästa personer till sällskap! ;)

2008-03-14 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0