Storstädning och spelning

Idag har jag skurat och städat alla djurburar och kattlådor, samt skurat och städat lägenheten (människoburen ifall det ska vara rättvist)
Hur dum är man egentligen när man storstädar innan festbesök och punkspelning? Ikväll ska vi till parken och kolla på De lyckliga kompisarna, ska bli sjukt roligt! Smurf och Hannes kommer från götet, fint som snus.
Och så spelar pappa på De fetas Mc i Eksjö ikväll ifall någon i den staden har tråkigt och vill kolla.

I torsdagskväll när jag kom hem efter några öl med natalia så nostalgitrippade jag och kollade på Rainbow Brite på youtube, om någon har den filmen så köper jag den på fläcken. Ni har inget val.

Mässan närmar sig och jag funderar på om jag ska fotografera mer eller inte, om jag kan tillföra något mer. Uffe svek mig sist så jag har fortfarande bara bilder på tjejer. Inte så bara och bara, kanske ska göra som Nellie sa och skita i pojkarna helt.

Nu ska jag duscha och äta, inte samtidigt. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag ska gifta mig nästa år - funderar på om du ska få föreviga det. Dina bilder är så fina! Har du fler du kan publicera eller maila? Kram.

2008-04-06 @ 20:39:19
URL: http://latsta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0