Spöken och Japanska

Vi har spöken i sovrummet. Det är lite jobbigt. Det går inte sova där längre, drömmer bara mardrömmar. Och så tog de sönder lampan. Jag tror att de bodde i källaren innan men kom upp hit när de började bygga om där. Aja, bergskristall runt min hals, borde beställa mer.

Johan ligger och sover i soffan, han börjar jobba vid 15 idag. Jag sitter i soffan och är inte alls i skolan, först försov jag mig bara, men kroppen gjorde det nog med flit för nu har min mage gjort revolt och jag mår jätteilla. Och jag som skulle träna idag, hör och häpna. Efter en och en halv termin får jag reda på att vi får träna gratis en dag i veckan på friskvårdshuset så nu ska jag bli fit tillsammans med Johans syster och mor. Ja, om magen lugnar ner sig då.

Ja, just! De lyckades rädda allt jag behövde på hårddisken, tack och lov. Så nu går jag här och fantiserar om en ny dator, en mac, och alla de fina saker som vi ska göra tillsammans.

Btw, kan någon skriva japanska, säg till!


Update:

Jag behöver ingen hjälp med japanska längre. Eller jo, kanske, kan vara bra att ha. I vilket fall så var det ett tröjtryck som låg bakom. Najler tyckte att han skulle få en när han fyller år, det tyckte jag med. Första kill-designen alltså.

                   image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0