Snö och skumma män i källaren

Vad ska man säga? Vafan! Snö, vinter, kallt, IGEN! Vill inte vara med, kan man överklaga någonstans? Eller ansöka om bidrag för att flytta till varmare länder? Människor med reumatism (stavas det så) får ju ofta ordinerade resor till varma länder för att deras leder mår bra av det, men vi då? Vi som fryser in i märgen och blir djupt olyckliga av att vara här, betyder inte psykiskt ovälmående lika mycket som fysikst? Jag vill ha en resa betald av kommunen, nu tack!

Vidare är det fredag idag, jag somnade typ vid nio igår, vaknade någon gång mitt i natten och kollade några avsnitt topmodell med Johan sen somnade jag igen och sov till tio.

Någon har låst vårat förråd i källaren?! What's up with that? Och när jag kom ner och skulle hämta tvätten innan så satt det någon i soffan i torkrummet, han ryckte till som fan när jag kom, kröp upp i ett hörn och sa ingenting, tror inte han visste att jag såg honom. Skumt som fan i vilket fall, tror jag ska yrka på ett lås till porten.


Det går framåt mot mässan på Elmia, har skrivit ut sex bilder, monterat tre av dem. Ska fota två modeller till någon gång kommande vecka hoppas jag, för sen blir det ont om tid.


Idag kommer Smurf, Kött och "någon snygg tjej från gävle". Nu ska jag äta frukost och kolla på mer top modell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0