Självporträtt V. 5 och piercad person sökes

            image31



Sådär! Förlåt, förlåt att det har dröjt en hel vecka. Jag vet inte vad som hände. Men nu så!

Helgen har tillbringats i Göteborg med goa gubbar och alkohol. Fredagen blev krogrunda och lördagen var släktkalas, Johans pappa fyllde 50 och hans faster 60. Helt enkelt massa tårta och alkohol. Det var trevligt, inte ens lite läskigt. Överlevde ju första släktträffen så.

Och idag var vi äntligen på Universeum och kollad på hajarna! Jaa!! Som jag har längtat, jag var som ett barn i en godisaffär, fast jag var jag med en kamera bland massa coola djur. Det blev så mycket bilder i helgen att minneskortet för första gången tog slut i kameran. Kolla gärna in bilderna.

Annars så hägrar fotomässan på Elmia och jag har på allvar börjat fundera på det där nu. Blir nog piercingtema. Så har du piercingar, en eller flera och vill visa upp dem på kort så skriv en rad! Gärna piercingar på kroppen, Natalie täcker liksom upp alla i ansiktet, haha. Fast iofs, ovanliga piercingar välkomnas mycket! Bilderna kommer tas i studio och hipp som happ så fick jag kontakt med en mycket trevlig pingla vid namn Sanna som kan hjälpa till med smink och hår. Jag ska ge dig så mycket beröm på mässan om det blir bra! Ja, anyhow, skriv en rad om du vill bli fotad!


Kommentarer
Postat av: Snällie

cicci har ju en lite ovanlig piercing, den i bröstkorgen insnirklad med tatueringen. ragga på henne! fast bilderna kan nog behöva lite redigering, den är infekterad som fan, haha!
hon kanske skulle komma hem till pjåsk.

2008-03-13 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0