Självportätt Vecka 4

           image29

Jag bestämde mig för att göra något ordentligt med den här veckans självporträtt, såhär blev.



Sakks säger:

Du har rätt! Det ska jag göra.....Fast...Mor har inte fått något smågodis på ett tag och hon brukar bli lite....Obalanserad.

Sakks säger:
Du vet...Spottar och fräser.

Hahaha, min lillebror är bra! Där ser du mamma, vi känner dig för väl.


Det snöade innan, sen blev det sol, så blev det molnigt, så blev det sol. Vi tänkte kidnappa hund på hunddagiset sen kom vi på att de målade om där idag och att vi inte var så sugna på att behöva hjälpa till. Så nu vet vi inte vad vi ska göra. Det talas om biljard. Jag är hungrig, som vanligt. Idag blir det take away så fort Johan vaknat.

Jag kanske återkommer...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är inte OBALANSERAD!!!! Morr, spott, fräääs!

2008-03-03 @ 12:54:37
Postat av: Amanda

Skäll inte på mig :P skäll på kasper...

2008-03-04 @ 11:12:56
URL: http://inana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0