Fotografering i studio och Nellie

Idag är det dags att fota igen, Sara och Uffe blir det den här gången. Skönt att jag äntligen lyckades lägga vantarna på en kille. Jag kanske får ställa upp med självporträtt med eftersom jag inte lyckats få med någon navelpiercing, och det har ju faktiskt jag. Nathalie har i naveln men det funkade inte riktigi bildkompositionsmässigt, haha, kan man säga så? Ja, vi får se, vi får se. Klockan halv ett beger det sig i alla fall till studion. Hoppas och håller tummarna för lika bra bilder som förra gången.

Nellie sover på min soffa, jag tycker om att ha Nellie här, jag tycker inte lika mycket om när hon åker till Irland.

Kommentarer
Postat av: Issa

När får man se fotona?

2008-03-24 @ 21:54:45
Postat av: Amanda

Testa bilddagboken ;) Annars får du väl komma på mässan och kolla då.

2008-03-26 @ 11:34:27
Postat av: Anonym

fast Irland är underbart! dit borde alla åka :)

2008-06-23 @ 18:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0