Droger och disneyfilm

Någon som blivit drogad på krogen någon gång? Skit löjligt, sånt händer ju inte, i alla fall inte häromkring.

Jag är inte säker, men jag mådde jävligt skumt igår. Var på påskfest hos Jessica och Calle i Nässjö. Det var trevligt och jag spöade Jessi i singstar, hell yeah! Det är du och jag Cash, du och jag.
Vid elva snåret drar vi ut på krogen, jag och Johan till D-bar (bryggeriet) och de andra till hotellet, det är ju de ställena det finns att välja på i Nässjö. Träffar Peppe, totally made my day. När D-bar stänger går jag och Johan till de andra på hotellet, eftersom det bara var en timme kvar fick vi komma in billigare. Tackar. Och här har jag druckit tre öl ungefär, känner mig inte alls så full. Tar en öl till på hotellet sen går vi hem. Halvägs hem snurrar det till i huvudet och jag börjar må jätteilla. Sätter mig ner på marken och är kanon trött-full-snurrig. Jag kommer inte ihåg resten av vägen hem, kommer ihåg att jag svamlade en massa nonsens när vi kom tillbaka, kräktes en vända på toaletten sen slocknade jag och sov som en sten i typ 12 timmar.

Smurf, Kött och Anna var här i fredags, Anna är en tatuerare från Gävle, jag är jätteavundsjuk. De kom vid tre tiden, det första Kött gör är att lägga sig i soffan och sova. Sen kom Uffe, Sanna, Hannela och Natalia, det var verkligen supermys och som vanligt var det jäkligt korkat att gå ut för det var ju, som vanligt, mycket trevligare hemma. Jag och Sanna körde ett arobicspass till Rednex och Cartoons. Helt galet roligt.
I vilket fall så beger vi oss, vi lämnar Kött sovande i soffan, när vi kommer hem igen har han spytt i den. Tack som fan, verkligen, skit trevligt.
Förbannade och jävliga tar vi och gör det bästa av situationen, kastar ner Kött på golvet och sliter av överdraget till soffan, givetvis har det gått igenom. Vi lämnar Kött på golvet och kryper upp alla fyra i våran säng, äter godis, jordgubbar och vindruvor och kollar på disneyfilm, det är fina grejer det.

Självporträttsdag idag, varsågoda

                   image39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0