Stockholm och hennatatueringar

Hemma från Stockholm där helgen tillbringades. Svettig, hungrig och henna-tatuerad. Det blev fint, jag är nöjd.
Nu ska jag bara städa, packa, tvätta, äta och färga håret. Phu. Tror inte det är mer, förutom att rasta djuren då.

Vi åkte till Stockholm kl två i torsdagsnatt för att slippa köer. Kom fram till Jeppe, sov två timmar sen var det bara att ta t-banan till skärholmen där Lexie bor med bebis och gör dreads. Nu är vi dread-heads både Johan och jag, det är ju gulligt så att man vill kräkas.
    Igår var jag och Johan inne i gamla stan och promenerade, slank in på Zapata och köpte henna, healing-rökelser, väska och en sarong till Johan. Tog en bakadpotatis lunch och åkte hem igen. Den här gången tyckte jag om Stockholm, det är inte lika läskigt på sommaren helt klart.
    Efter en henna-tatuering på Jeppes vad och en på min hand åkte vi in till stan igen och träffade underbara Jenna, jag har saknat henne! Vi tog en fika och beslöt att mötas upp på Harry B James senare, där, visade det sig. spelade Ebba Gold. Nostalgitrippar all over the place och det var en underbar kväll!
     Kvällen avslutades med en sjuhelvetes promenad när jag, Johan och Jonas inte hittade hem från Max. Jag fick gå i Johans skor för att jag hade så ont i fötterna. Jag älskar min baby.

Imorgon åker vi till Sweden Rock, aah, the happines! Hörs om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0