En BellaBulle till Huskvarna

I måndags åkte vi till Malmö för att hämta hem en ny familjemedlem, en 8veckors bullterrier tik. Hon heter Bella och hon är bäst.

Jag förväntade mig kaos i flera veckor och en hatisk Ziko som inte skulle förlåta mig på många år, men så stolt jag blev när de andra natten låg och sov allihopa i sängen.

Nu är Bella busig, nu är Bella trött.

Efter sju dagar i sitt nya hem så har Bella lärt sig sitt, nej och hit. Även att hon heter Bella... och hon lyssnar nästan jämt.

                              Bella och Johan i Malmö
                              Bella och Johan i Malmö innan vi rövande bort henne från syskonen


                             
                              Här är det fortfarande "bebishäng" på öronen


                             
                              Ett öra har ställt sig upp och vi jobbar på att växa i tassarna


                             
                              Bella


Kommentarer
Postat av: Issa

Gud så söt.

Vad kul med hund!

2008-06-29 @ 20:11:09
Postat av: Issa

jag vill han en bella!

2008-07-03 @ 12:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0