Skola och Revy

Klockan är halv nio en lördagsmorgon, jag är lite bakfull, kollar på pokemon och ska till skolan snart... Mm, you heard me, skola på en lördag! Och vet du vad? I morgon också. Distanseleverna kommer i helgen och då tyckte Pauline Wollf att det var bra idé att komma och hälsa på lite, och det blev en inspirationshelg för hela slanten. Ja, och då tyckte fröken att vi också skulle vara med. Jahopp, så var det med det. Lördag och söndag kommer alltså tillbringas på Sörängens folkhögskola, Nässjö.
       Eksjörevyn ska vi visst på ikväll också, det är bara det att den börjar 18 och då slutar skolan, och som ni säkert förstår är eksjörevyn i Eksjö och inte i Nässjö då blir det alltså svårt att hinna. Dessutom skulle man ju vilja äta någon gång där innan också. Ja, jag får väl vräka i mig mängder i skolan eftersom de är vänliga nog att bjuda på maten i helgen.

Igår drack jag en skvätt vin och några öl. Efter att ha strosat runt i lägenheten ett tag utan att göra någon större nytta begav jag mig mot österängen med tungt packad väska (oel) och hem till Hannela. Efter en vaaarm dusch och ett evigt velande över hurvida Hannela skulle ha mörka eller ljusa jeans på sig satte vi oss ner och spelade GuitarHero. Haha, det var det roligaste jag spelat på länge! Jag måste ha det spelet!
       Hur eller hur så slutade kvällen hos Kristofer som fyllde år. Han hade en dreadshund som fascinerade mig totalt. Och med den lilla vovven kommer vi raskt in på mina planer nästa helg... Jag ska till stockholm och göra dreads! Det kommer bli awsome! (Hoppas jag för det priset)

Jag sträckte mig precis i nacken, dumt. Jag måste göra mig iordning nu. Dumt.

Kommentarer
Postat av: Lova

hej... ursäkta för de vrånga sms:en i morse... men jag blir lite störd ibland, de senaster 18 månaderna.. vi ses nog imorgon, om du hinner läsa detta innan. puss o ha det så kul..

2008-01-26 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0