Vecka 3

                             image19

Okej, jag somnade igår så ni får vecka 3:s självporträtt idag, ber om ursäkt för förseningen och upprörs över att ingen påpekat den.

Idag är jag inte i skolan. Jag vet inte riktigt varför, jag somnade nog om. Lova sa att de gjorde kylskåpspoesi så det gör inte så mycket. Kylskåpspoesiat har man ju gjort ett par gånger. Nästan så att jag ska leta upp en... Ah, hittade en, nu behöver inte jag skämmas över att jag missade skolan.


E
xlusiv stjärna
och nyktert
elegant
skvaller

Ibland midnattsbalkonger
sa de att en
skumbads-
poet
orsakade bubblande
ljus
stämning
i henne



Och  nu efter lunch är det tryckdags igen. Det är synd att jag missade det, men känns skönt eftersom jag gjort så mycket och egentligen inte hade några nya tryck eller nått att trycka på. Idag kom det in pengar på kontot... Man kanske skulle köpa nya tröjor att trycka på, samt en virknål till dreadsen... Det kliar i min shopaholicfingrar och igår surfade jag runt och la saker i varukorgar bara för att stilla mig lite. Uffe ville även ta en fika och jag älskar ju faktiskt att fika. Folk borde bjuda med mig på fika oftare. Samt låna ut sin hund till mig när det är fint väder och jag vill ta promenader.


Invigning av balkong och vår gick bra, till synes är det ju fint väder också.
Alla som var tilltänkta kom inte, men de som var viktigast dök upp. Får man säga så? Nej, självklart fattades det många jag hade velat ha där om jag kunnat. Jag ska nog hyra en park någon gång och bjuda vänner från hela världen. AmandaFestival.


Det kliar lite i mina pysselfingrar också, eller så misstolkar jag shoppingkliet.

(Btw, har du en snygg, svart pennkjol i liten storlek, vill jag ha den!)



Uppdatera:

Jag har pillat ihop ett nytt tryck som jag vill visa er därför uppdaterar jag. Ni är fortfarande välkomna med beställningar och önskemål. Ah, det nya är Nick Cave. Enjoy.

                             image20  
                             image21

Planerade tryck:
Johnny Cash, check!
Lou Reed
Nick Cave, check!
Nick Drake, check!
Tom Waits
Leonard Cohen
Bob Dylan
Volbeat, check!
Tékopp, check!
Holy frog alliance


Kommentarer
Postat av: Hyylster

Invigningen var en hit! Var nog den roligaste omgången av ett ölspel jag någonsin kört! :)

2008-02-25 @ 16:59:08
Postat av: Amanda

Helt klart fruktansvärt bra! :D

2008-02-25 @ 18:57:04
URL: http://Inana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0