Stökig blogg och feberdrömmar

Bloggen är lite stökig just nu... Se ifall det blir någon ordning på den i morgon kanske.

Igår när jag kom hem hade jag feber, på natten hade jag feberdrömmar om otrohet, monster och pantburkar. Natalia, Johan var otrogen med Nathalie, feberdrömmar som sagt, haha. När jag vaknade hade jag ingen feber mer så jag tvingades iväg till skolan, till något som jag trodde skulle vara en halv dag foto och en halv dag Siewert. Det blev en hel dag Siewert. Jag förbannade mig själv när jag satt där i tre timmar och lyssnade och lyssnade. Efter ett tag tog jag mitt förnuft till fånga och laddade ner tetris till mobilen.


Gårdagens och dagens eftermiddag tillbringades i keramiken där vi skulle göra screentryck, det har jag nämnt tror jag. En Johnny Cash-tröja klar och i morgon blir det en Volbeat, lovar bilder imorgon. Just det, ska trycka på en väska i morgon med tror jag. Ifall du är sugen på ett av mina ascoola tryck sen kan jag ju fixa det, på valfritt föremål (nästan). Kan fixa tryck efter önskemål också, förmodligen, tar en öl eller två för besväret (eller peng men det får man inte säga högt).

Planerade tryck:
Johnny Cash
Lou Reed
Nick Cave
Nick Drake
Tom Waits
Leonard Cohen
Bob Dylan
Volbeat
Och ja, äh, en tékopp...
Sen skulle det vara fint med en Holy frog alliance (mamma, det kan du visa pappa om du vill ;)

Det är de än så länge tilltänkta och mer eller mindre påbörjade. Vi kan säga att det är en lista mest för mitt eget krassa minne.

Jag är hungrig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0