Sol och bowling

När jag vaknade i morse trodde jag att det var söndag, sen kom jag på att jag bara var bakfull.

Igår var jag, Natalia och Nathalie i Nässjö och träffade gamla klasskompisar och annat löst folk. Det var trevligt, trevligt som tusan faktiskt och ölen kostade 19 kronor! Sen kom min ängelJohan och hämtade oss när det stängde. En läskig sak var dock hur gammal jag kände mig när jag satt där och såg alla som tydligen var arton. Jag insåg att jag tillbringat alldeles för många kvällar på D-bar i Nässjö. Och jag vet att det heter bryggeriet nu men det kommer alltid vara D-bar för mig.

Nu sitter jag här, Johan står i duschen och vi ska iväg och thaibufféa, goott... Sen ska vi till Nässjö och bowla med Jessica och Calle, Johans syster och sambo. Jag tycker inte om att bowla egentligen, mest för att jag är sämst, men okej då. Kan pappa kan väl jag. Om inte annat kan jag ta massa kort.

Just det! Solen skiner och värmer på ryggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0