Självporträtt V.2

                                                 image15

Ledsen, men roligare bild än så blir det faktiskt inte, det är en bild iallafall. Lovar något finare till nästa söndag, en fot kanske. Dreadsen börjar se vetiga ut men behöver virkas lite tror jag.


Annars har jag ont i ryggen, sitter så dumt när jag sitter vid dator. Jag har ätit tacos och varit dålig på att skriva här, jag veet. Skolan i morgon och har till dess köpt två tröjor och förberett ett tryck, i morgon blir det screentryck, det kommer bli awsome! Sitter här och lyssnar på en salig blandning av waits, cave, cash, reed och cohen. Funderar på om man ska lägga 700 spänn på en biljett och gå på Nick Cave and the bad seeds i maj, det är förmodligen värt det? Fast man måste bestämma sig typ nu.

Lov-veckan har gått alldeles för fort, hur långt är det till nästa? Jag har lokaliserat mitt betyg, skrivit ut ansökningpapper, beställt personbevis men kan fortfarande inte skicka iväg några ansökningar, för de vill ha arbetsintyg också! Ja, och så arbetsprover då.... Att det ska vara så besvärligt. Dessutom tar de bara emot 20 sökande, det skulle ju suga om man inte kom in sen, vad ska man göra då?
- Hej jobben, nu kan jag inte bara rita streckgubbar utan skriva dikter också!
Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0