RIP Datorn...

Idag sörjer jag. Min hårddisk har kraschat och jag vet ännu inte om något går att rädda. Det är flera hundra timmars arbete på den där datorn, försvinner det vet jag inte om jag vill finnas mer. I alla fall inte på ett bra tag. Har haft jätteont i huvudet sen datorn kraschade, jag dog nog lite med den.

Hungrig är jag också, ska man äta mer än ett par knäckebröd innan man börjar dricka kanske? Kan vara en bra idé. Men jag är ju verkligen inte sugen på att laga mat och Johan sover så han kan inte heller göra det. Mera knäckebröd kanske? Eller hade jag inte en kopp med nudlar någonstans?

Det där med att starta eget får nog vänta ett tag eftersom även ny dator står på inköpslistan nu.

Kommentarer
Postat av: Boo

Hur har det gått med hårddisken? Any news?
Samma sak hände mig en gång, allt jag skrivit, alla mina foton, allt som betydde något för mig puts väck. Jag var helt tom, och nära ett sammanbrott, i månader efter.
Håller tummarna för att det går att fixa på något sätt!

2008-03-09 @ 14:52:17
URL: http://skentrevlig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0