Mammalunch och hemsideproblem

                                    image14

Mätt, jag har varit och ätit lunch med mamma. Sen tog vi en fika och jag förvånades över hur många jag kände igen på den halvtimmen vi satt där och stirrade ut genom fönstret vid högskolan. Vi pratade om skolor och latin.

Skolor ja, och arbetsprover. Jag borde börja fotografera för att söka till Mullsjö, fri tolkning av "Yta", precis som förra året, det är lite tråkigt. Hela dagen igår satt jag och knåpade med min nya hemsida som även den ska få agera arbetsprov och portfolio. Nu har jag de jobbigaste bitarna kvar och vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Och så funderara jag på hur man ska kunna skicka in intyg från Sörängen när man måste söka innan skolan är slut?! Är det någon som vet hur man gör med sånt där?


Det blir inget Stockholm, fast SJ bestämde sig för att börja sälja biljetter igen, har ingenstans att sova.
Det känns så tråkigt att bara sitta här och vänta ut lovet, jag hade verkligen velat göra något. Men nu får jag ju gott om tid att plugga och göra arbetsprover, yay. Fan.
       Övriga familjen åker till skåne imorgon. Jag hade velat följa med men jag får väl inse att det inte var så kul förra gången. Och det skulle nog inte vara roligare utan Johan. Nej, jag får väl sitta här och bli full istället.

Ziko har förövrigt börjat snarka...


Kommentarer
Postat av: Maria

Blev lite förvånad över att se dig sitta där innanför glaset :P

2008-02-13 @ 23:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0