Festivalpanik och Sthlmsångest

Jag bestämde mig för att byta bild i förra inlägget, dels för att den var ful och dels för att det nu istället är ett riktigt självporträtt. Jag kan ju inte fuska sådär det första jag gör. Sitter redan och funderar på vad nästa ska bli, förslag?


Idag hade vi tänkt att åka och bada, och det var ju en bra idé tills jag kom på att jag inte får bada dreadsen än. Så nu vet jag inte vad vi ska hitta på. Blir kanske inte stockholm heller eftersom SJ helt plötsligt bestämde sig för att sluta sälja tågbiljetter via tradera och att ta bilen upp en gång till blir kanske lite väl häftigt. Nu har jag alltså ingen aning om vad jag ska göra resten av lovet. Eller jo! På tisdag, alltså i morgon, ska Natalia gadda sig, det ska jag dokumentera.


I mars spelar DLK i parken, då kommer Smuffegull hit och alla som vill hänga med tycker jag ska göra det, så det så. Det är en jäkla massa biljetter som bör införskaffas, Sweden rock, wacken, metaltown... Och någonstans där i mellan skulle det vara trevligt att fly landet. Har en genial plan om att samla ett gäng och hyra en lägenhet i något varmt kickass land en två veckor sådär. Ni kan ju anmäla er på intresselistan. Lesbosarna är redan anmälda.


Kommentarer
Postat av: Boo

Jag gillade den förra bilden du hade, men måste säga att den nya är snäppet fiffigare. :)

Är det förövrigt ok om jag lägger in en länk till din blog från min sida? Bäst att fråga innan man gör sånt.

Kkänner mig som värsta stalkern som lämnar kommentarer till höger och vänster nu... men skitsamma, jag är relativt ofarlig faktiskt. ;)

2008-02-12 @ 20:58:23
URL: http://skentrevlig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0