Chokladråtta och dreads

Trött, så omänskligt trött. Jag gick och la mig vid fyra, vaknade vid tio, vred mig ett tag, efter en timme eller så kom jag slutligen på ett sätt jag kunde ligga på utan att dö av smärta. Det innebar dock att jag vaknade en gång i halvtimmen när armen gjorde för ont och jag fick vända på mig. Sen sov jag till tre. Jag hade kunnat sova fortfarande, så trött är jag. Och jag var förkyld när jag vaknade, isn't that funny? Så kul är det att ha dreads gott folk.
        Efter tio timmar intensiv smärta var jag klar. Och nu har jag väldans fina dreads, så in i helvete med dreads har jag. Dock vet jag inte om jag skulle göra om det. Det var inte skönt, inte någonstans och jag har fortfarande jätteont i hårbottnen, kommer nog ha ett par dagar till. Tack och lov att Lexie var så lätt att prata med och att tv:n fanns, annars hade det nog inte gått att genomleva. 
        Det är så typiskt mig att bli sjuk med, hade ingen aning om att man kunde bli det av att göra dreads men tydligen stimulerar man väääldigt många punkter på huvudet (tänk akupunktur) och hon sa att det var många som blev dunderförkylda efter att ha gjort det. Gissa vem som snörblade som tusan i morse? Händer alltid när jag piercar mig också. Typiskt.

Nu väntar vi iallafall på att chokladråttan ska komma till Stockholm så att vi kan plocka upp henne och åka hem, åka hem och sova. Vi kommer vara hemma massa sent, och då måste djuren tas om hand. Klockan kommer vara tusen innan jag kommer i säng och så ska man upp till skolan i morgon. Får nog se hur det är med förkylning och trötthet. Johan är iallafall ledig så vi kan tycka synd om mig. Det är bra.
        Har inte pratat med fröken än och att inte komma till skolan i morgon känns inte som det bästa. Får nog skriva det där mailet till henne. Jag känner inte för att förklara min livshistoria, men annars förstår hon nog inte. Jag orkar det en annan dag, bara en vecka sen lov. Lov...

Kommentarer
Postat av: emma

hej
haru hund var gärna med i min tävling

2008-02-03 @ 19:09:56
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en toppenkväll! :)

2008-02-03 @ 19:30:00
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0