Bild och update

                        image10

Miri, hon heter Miri. Det har jag bestämt. De där uppe heter fortfarande Ninni och Timja. Jag heter fortfarande Amanda och Johan är Johan. Vi bor fortfarande i Huskvarna och har fortfarande två katter och sex möss utöver råttorna.

Lite nytt är att min hårbotten kliar och driver mig till vansinne, Johan har nu skrivit på papper och är anställd på Statoil. Mitt sportlov börjar idag och igår skrev jag två noveller på ungefär två timmar. Nellie har introducerat mig för nerladdning till Sims och nu kan jag inte sluta spela. På lördag är vi bjudna på hattparty och på lovet ska vi kanske till Stockholm igen.

Jag funderade på en sak, vilka är ni som läser min blogg? Vågar ni säga hej?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! :)
Sims 'r ag fast i lite då och då.. men har jag missat att spela en dag blir det tråkigt, och jagm åste göra en ny familj nästa gång jag vill spela.. Jag har nog ett annat missbruk än du till sims ^^
//mstar,sherlock... :P

2008-02-08 @ 07:01:19
Postat av: Isberssallad

Hej!
Jag läser din blogg ^^ Och ja Sims är äg.
Måste även säga att dtt hår blev riktigt häftigt :D
Kram kram

2008-02-09 @ 09:54:50
Postat av: Boo

Nu har jag ju egentligen nyss börjat läsa din blogg (say, en vecka eller två sedan) men jag tänkte säga hej ändå.

Så...

... hej! :)

2008-02-09 @ 20:26:11
URL: http://skentrevlig.wordpress.com
Postat av: Amanda

Boo! You made my day! Vad roligt att någon helt utomstående läser min blogg! Det trodde jag faktiskt inte ^^

2008-02-10 @ 16:58:30
URL: http://Inana.blogg.se
Postat av: Smulan i tron om att du fattar vem jag är! :D

Jag är inne och kollar flera gånger om dagen ju!

2008-02-11 @ 11:30:42
Postat av: Amanda

Smul, it makes me happäää

2008-02-11 @ 12:32:14
URL: http://Inana.blogg.se
Postat av: Hallon

Till mitt försvar vill jag säga att jag inte läst på flera daagar..:P

men hej..

2008-02-12 @ 20:36:13
Postat av: Mamma

Jag vakar över dig, och ibland ropar jag hit din far också ;)

2008-02-18 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0