Bakfyllenonsens

Idag är jag jääääätte bakfull. Har bunkrat upp mig mellan mina två bästa vänner, socialdatorn och simsdatorn. Nu ska bara Johan vakna och köpa bakfyllemat så kan jag dö lycklig. Kebabrulle idag tror jag. Nu flyttar mitt alteregos drömtjej in i ett ganska fult hus måste jag säga. Nu gick hon och kissade.

Igår var väldigt trevligt iallafall. Johan följde med ut och då blev jag glad. Började på Bongo där vi träffade Natalia, Nathalie, Stoffe, Uffe, Franco och tusenmånga, Det var skoj, sen blev ölen dyr och vi gick till Waffis, vanliga visan. Jag har ett vagt minne av att jag skrev lappar till grannarna igår när jag var full O_o Bäst jag kilar ner i tvättstugan kanske.

Rattera är vakna och hungriga. Jag är väldigt ledsen över att jag drack upp sista mjölken i natt när jag var törstig, jag vill ha den till mitt té. Té och knäckebröd!! Ge mig!


Ibland undrar jag vad Ziko pratar om hela tiden... Anywaay, av 36 personer var det 2 som skrev en kommentar. Jag är besviken på er, så det så. Jag tror att det finns en katt som jagar sin svans i badkaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0