Ansökningar och självporträtt

                       image13

Jag sitter här med massa ansökningsformulär till skolor att kanske gå i höst. Det är lagom irriterande att jag inte kan skriva ut dem dock. Ingen färg i skrivaren, jättedumt eftersom jag faktiskt inte har något bättre för mig. Möjligtvis att göra ansökningsproverna... Så jag funderara alltså på att söka till journalist på Södra Vätterbyggdens folkhögskola, samt en grafiskform och kommunikation på samma, foto på Mullsjö och så kanske logoped i Linköping. Jag känner att jag hellre söker för mycket än att jag står där utan något att göra i höst.


Ja, så snubblade jag över det här 52 foton som jag tänkte ge mig på, både som en kul grej och en anledning att träna foto ännu mer. Det går alltså ut på att ta ett självporträtt i veckan under ett år, vi får se hur det går. Kan man ha det i sitt CV sen tro? Anywho så bör det alltså komma ett självporträtt varje söndag om jag sköter mig, annars får ni skälla. Erkänner att jag inte tagit den bilden uppe där, men huvudsaken är väl att det är en bild? Right?


Jag är lite hungrig och väntar på att Natalia ska komma hit så vi kan flöta och slöa, kanske är det hon i trappan nu?
Johan jobbar till 22 och Natalia blir dissad av sin brud som ska på bio, tur att vi har varandra.


Kommentarer
Postat av: Boo

Yay! Kul att se att du också joinar 52 foton. :D
Förövrigt måste jag bara säga att du passar superbra i dreads, jag blir lite halvpepp på att skaffa det själv. ^^

2008-02-10 @ 19:42:22
URL: http://skentrevlig.wordpress.com
Postat av: Inana

Tack så mycket Boo^^
(jag skulle dock aldrig göra om det, aaaj)

2008-02-10 @ 22:03:53
Postat av: nick

hahaha ja det är himla tur!

2008-02-12 @ 18:11:08
URL: http://neon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0