Jisses, vad hände?

Hej och hå, vad hände? Jag dog visst en sväng. Läste i Metro om folk som bloggade sig till döds, bäst att passa sig. Fast egentligen har jag barit varit lat och helt tom på inspiration och ork, har mest spelat alfapet med Linnea.

Annars så har vi börjat med andra boken i skolan, Johan fyller år på lördag, i Maj ska det fotograferas bröllop och ansökningarna är iväg, ja, nästan alla. Vi har kollat på hus utanför Mullsjö, som vi vill ha, bara hålla tummarna för att de vill ha oss också. Elmia gick bra, öl är gott och jag har lite lätt ångest inför framtiden. Det där med självporträtt gick sådär. Ptja, nu är ni nog ifatt.

Jag ska försöka ta tag i det här igen, ha tålamod med mig.

                                    image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0