feber och önskelista

Nu har jag varit hemma i två dagar, woho va kul. Inte. Inte alls.
Bajsfeber och bajskatt som bet mig i fingret. Jag tror min kropp hämnas för att den inte fick vila över lovet,
eller för att jag sprang runt ute utan skor när jag hade ont i fötterna.
Det är ingen bra årstid det här, man kan fortfarande ha små, snygga skor på sig, som man får förbannat ont i fötterna av, men det är förjävlabajskallt för att man ska kunna ta av dem när man nästan dör.
     Förövrigt sörjer jag att världen helt plötsligt tycks ha bra klädsmak och ska bjuda på allt jag vill ha så att det blir svindyrt! Och jag sörjer att jag inte hittar några stövlar alls, som ens kan jämföra sig lite, med dem jag köpte på tradera som aldrig kom. Jag är förbannad! Visst, jag fick pengarna tillbaka men det hjälper väl inte mina fötter?

Jag har suttit och ritat och skrivit nästan hela dagen. Bilder till barnboken, har förövrigt nästan ett omslag nu, bara små detaljer kvar. Ska jag bara bearbeta textmaterialet också. Uää.


När jag fyller år vill jag ha:

ljusbord

ritbord till datorn

den svindyra jackan på tradera

de snygga stövlarna jag inte hittar

poesiböcker (bruno, birro, suprise me!)

mc

mc kort

resa till varmt jävla land

cernitlera

natalia i sverige att fira med

blixt till kameran

stativ

akvarellpennor
torrpasteller

akvarellpapper
irländsk varghund
siameskatt
hus
stort bigass terrarie till rattera
provdocka (så att jag kan börja sy igen, såg en på myrornas *hint hint*)
kläder, kläder, skor och väskor går alltid hem, eller hur mormor?
varmvatten
pengar
en dejt med angelina jolie
ljus med färgglada lågor från bluebox.se
sminkväska med hund från bluebox.se
samt en sån hund som är på sminkväskan
väska med katt på från bluebox.se
50-tals kylskåpsmagneter från bluebox.se
buddha nyckelring från bluebox.se
middag på resturang
kalas med fina ballonger




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0