Till Smultron

Jag vill flytta nu!
Jag är inte alls nöjd över att jag har ett halvår kvar att plugga helt plötsligt. Jag vill inte bo kvar i den här jävla bajslägenheten! Jag hoppas att våran hyresvärd läser min blogg. Jag vill tatuera mig, jag vill flytta och jag vill börja träna. Allt det där kostar massa pengar och jag har inga. De jag har klamrar jag mig förbrilt fast vid, jag ska inte spendera ett öre på annat än mc-kort, så det så! Äta nudlar och panta burkar så länge. Vi behöver bara hanka oss fram till sommaren, då kan vi börja plugga i Linköping båda två, allt blir frid och fröjd och vi blir välutbildade knösar.

Att jag varit hemma och sjuk i ett par dagar börjar sätta sina spår, jag får panik på hela skiten och vill bara ut här ifrån, göra något, vad som helst!  Fast jag är för trött för att verkligen ta tag i det. Så istället sätter jag mig ner och skriver ett totalt meningslöst blogginlägg för att Simon behövde en anledning att bli ledig från pluggandet ett tag, varsågod Simon.

Kommentarer
Postat av: Simon

Tack! :D
Fick hem 6 st wacken-biljetter idag! Hoppas du får ditt körkort innan wacken så du kan hänga med mig och
Jonas på ett åker ner dit!
Eller övningsköra till SRF? Jag har köpt biljett dit med redan nämnligen. ;)

2007-12-14 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0