Råtta på rymmen och ont i halsen

Min Ninni var på äventyr utanför buren idag, utan min vetskap O_o Det var säkert spännande, mitt hjärta höll dock på att stanna när jag såg henne, eftersom katterna var i rummet! Tidigare på förmiddagen var katterna väldigt intresserade av något runt tvbänken, såpass att jag slände ut dem för säkerhetskull. Jag slängde mig på golvet och kikade runt, dum som jag var räknade jag inte djuren i burarna. Först några timmar senare, när katterna fått gå in igen, ser jag henne kika fram under tv-bänken. Ah! Panik! Jag flög upp tog en katt under varje arm och slängde ut dem, varken katterna eller Johan förstod vad som hände, medan jag hasplade ur mig orden "Ninni, ute, katterna" Johan trodde att jag menade att Ninni var ute ur lådan fast fortfarande i buren och förstod inte alls vad jag stressade omkring för. Jag litade inte på att jag inte skulle få jaga henne i timmar. Skäms på mig, hon är ju världens lugnaste. Det var,
"Hej, mamma är du här, va kul, jag har saknat dig" och så hoppade hon upp på min axel <3 Jag älskar mina råttor! Fast de luktar kiss... och nästa gång får de gärna rymma någon dag när jag inte är sjuk.



                                               image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0